27 maja 2015

Gorzko i słodko szydełkiem

Nie da się ukryć, że ostatnio na blogach królują tematy komunijne i ślubne.
U mnie jest bardzo podobnie, dlatego dziś mała odmiana.
Prezentuję moje ostatnie szydełkowe wytwory 
i będzie jak tytule: na gorzko i na słodko ;)

Na początek szydełkowe beżowe podkładki 
z obwódką w kolorze gorzkiej czekolady.



A na słodko będzie dziewczęce poncho. W odcieniach różu z odrobiną fioletu.


Poniżej zaprezentowane na małej, nieco zawstydzonej modelce ;) 

Dziękuję za Wasze odwiedziny, ciepłe słowa.
W zamian przesyłam dużo słońca, którego aktualnie za oknem ani grama.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Niepotrzebnie modelka się wstydzi, przecież wygląda cudnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne poncho :-) Podkladki o smaku mojej ulubionej czekolady :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Modelka także do schrupania :) Szydełkowce fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och... zatęskniłam za szydełkiem, piękne inspiracje zapodałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, a mała modelka wyglada bardzo uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia