11 października 2014

Podziękowania dla rodziców - wersja niebieska

Zgodnie z obietnicą, dziś prezentuję drugie pudełeczko.
Co prawda są do siebie bardzo podobne,
ale wyszło mi sporo zdjęć i uznałam, że najlepiej będzie, 
jeśli pokażę je stopniowo.

Dodam tylko, że kolory wybrali państwo młodzi,
a kwiaty wykonane są przeze mnie.










Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa.
Mam nadzieję, że to pudełeczko przyjmiecie równie ciepło :)

Pozdrawiam i życzę słonecznego października jak najdłużej :)

3 komentarze:

  1. Piękne kwiaty :) I kolejne cudeńko,które jestem pewna wywołało niejedną łzę wzruszenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie uchwyciłaś na zdjęciach te kwiaty i motyle, a dwuściankowy pomysł zapamiętam na przyszłość ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia