7 września 2013

Notes i... jesienne korale

Mam słabość do małych gadżetów.
Takich jak np. notesy.
Jeden taki miałam - ekologiczny i bez charakteru...


Zmieniłam mu nieco garniturek. 
I taki oto gadżecik noszę teraz w torebce ;)




Odbiłam stempelkowe napisy na długopisie,
dodałam gumeczkę, którą przymocowałam ćwiekami - gwoździami.



Teraz zmienię nieco temat, żeby udowodnić wszystkim, że miłość jest wszędzie.
Jeśli ktoś twierdzi inaczej, niech tylko spojrzy na tego ziemniaka, wykopanego podczas tegorocznych wykopków ;) Hi hi.


Następne zdjęcie pozostawię bez komentarza ;)


Nie tylko wykopki świadczą o tym, że kończy się lato, a jesień tuż tuż.
Jesień zdecydowanie jest kobietą. Na dowód tego poniższe zdjęcia - wyjątkowe jesienne korale...




Teraz już mogę podziękować Wam wszystkim za odwiedziny
i każda pozostawione słowo :)

Dużo słońca :)

7 komentarzy:

  1. :) śliczny ten notes:)wiesz twój styl tworzenia w 100% mi odpowiada-wygląd ,kolory ,detale- cudowne. pozdrawiam serdecznie i gratuluje pomysłu EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten Twój dzisiejszy wpis jest klimatyczny, nostalgiczny, swojski i "dorodny" :) Czy ja już przypadkiem nie pisałam kiedyś, że we wszystkim Ci do twarzy?! Działasz coś w "tym" temacie??? Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny notes stworzyłaś, jestem nim zachwycona!!! Jesienne korale - fantastyczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metamorfoza notesu. Perełki na pajęczej sieci zachwycają.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba cały ten post, fajnie się czytało i oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna metamorfoza notesu. Zdjęcia wspaniałe, zwłaszcza te z rosą na pajęczynie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia