24 lipca 2013

Z amorkiem

Ponownie kartka na ślub.
Tym razem w zupełnie innej kolorystyce, innym klimacie.

Co prawda nie ma kalki ;)
ale są serwetki - z papieru i wyszydełkowana
oraz mini kwiatuszki, także wydziergane szydełkiem.

Nie zabrakło blaski, mieni się papier, papierowa serwetka, perełki
i mały złoty amorek z serduszkami na dłoni.








Chyba mogę zgłosić kartkę na wyzwanie Szuflady: Złote Vintage.

Podzielę się z Wami promieniami słońca,
lato tak szybko mija, trzeba się nim cieszyć póki trwa...
Mam nadzieję, że u Was jest równie słonecznie :)





9 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka,niezwykle romantyczna, a amorek skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje klimaty, moje!!! Cudowności w brązach i złotościach i w dodatku vintage!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Amorkowe cuda, przepiękna kartka tyle szczegółów - niesamowity klimat.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo Twoja karteczka, taka klimatyczna i ten embossing biały i szydełkowe kwiatuszki i złote refleksy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jak ja lubię takie materiałowe, szydełkowe dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karta,
    u mnie słoneczko na chwilkę się schowało:)
    piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kartka - i klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy tworzysz, chętnie zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna, nastrojowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia