28 lutego 2012

Bransoletki i wyróżnienie :)

Zastanawiałam się od czego zacząć
i chyba zacznę od kolejnych bransoletek.
Tym razem trzyrzędowe,
w dwóch różnych kolorystyka z koralików Toho,
zapinane na guziczki





Bransoletki z koralików, to także pasja Dudqi,
której w tym miejscu chciałabym gorąco podziękować
za poniższe wyróżnienie:

Wyróżnienie to otrzymują blogi, które mają mniej niż 200 obserwatorów.
Teraz powinnam wyróżnić pięć kolejnych blogów. 
Z tym niestety nie jest już tak łatwo, 
ponieważ odwiedzam wiele przeróżnych blogów 
i bardzo lubię nie tylko pięć. 
Podejmę próbę i przekażę dalej wyróżnienie blogom, 
które odwiedzam najczęściej i które serdecznie polecam:
I wyszło sześć blogów... Może być sześć? ;)
Poza tymi blogami, jest jeszcze długa lista innych,
 które bardzo lubię, a znajdziecie je w pasku bocznym :)

Jeszcze raz dziękuję Kasi za wyróżnienie i wszystkim 
Wam zaglądającym do mnie
 i pozostawiającym ciepłe słowa :)

7 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletki są piękne... jak Ty to robisz, że tak równiutko Ci wychodzi ?
    A za wyróżnienie bardzo bardzo dziękuję :) jest mi tak miło i jestem potwornie zaskoczona, bo tyle fantastycznych dziewczyn jest, którym nigdy nie dorównam...
    Bardzo, bardzo dziękuję, są chwile, że wiesz, że to co robisz, nie idzie na marne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki pierwsza klasa, wyszły przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zwykle dużo się dzieje. Kiedy tylko mogę - zaglądam :)
    "Pleciesz" cudnie :)
    Wyróżnienia gratuluję!!!
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bransoletki!
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie :)Piękne i tak precyzyjnie wykonane bransoletki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie mojego bloga, bardzo to dla mnie miłe i ważne:-)Świetne bransoletki - podziwiam Twoją precyzję i cierpliwość:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia